Termeni și Condiții privind utilizarea platformelor, politica de Confidențialitate și Prelucrarea datelor cu caracter personal
Capitolul 1: Introducere și Acceptarea Termenilor și Condițiilor
1.1 Obiectul Termenilor și Condițiilor
Acest capitol prezintă în mod general termenii și condițiile Biroului de traduceri Novacrin în calitate de Prestator, prin societățile sale, Novacrin SRL, Novacrin Expert SRL si Novacrin Consult SRL numit în continuare Prestatorul și evidențiază importanța citirii și acceptării acestora de către Utilizatori / Beneficiari / Solicitanți de servicii.
Biroul de traduceri Novacrin, este prestator de servicii la cerere, servicii precum cele enumerate în continuare, dar fără limitare la acestea: traducerea, intermedierea legalizării de documente, tehnoredactarea, transcrierea fișierelor audio / audio-video, etc.
Utilizator, Beneficiar sau Solicitant de servicii sunteți dvs., adică orice persoană care accesează platformele online puse la dispoziție de către Prestator, care contactează Prestatorul prin orice mijloace în vederea obținerii de oferte comerciale sau în scopul contractării de servicii, și orice persoană care este beneficiarul direct al serviciilor prestate de către Prestator.
1.2 Acceptarea Termenilor
Prin contactarea Prestatorului, fie pe cale directă, fie electronică sau telefonică, Utilizatorul / Beneficiarul / Solicitantul de servicii confirmă că a citit și acceptat termenii și condițiile, inclusiv politicile de confidențialitate și prelucrare a datelor.
Va rugăm sa citiți cu atenție înainte de a ne contacta prin orice mijloace. În momentul în care contactați un reprezentant al Prestatorului pe cale directă, telefonică sau scrisă se presupune ca ați luat la cunoștință și sunteți de acord cu Termenii și condițiile privind relația contractuală cu Prestatorul, Politicile noastre referitoare la confidentialitatea informațiilor și Politica noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Prin utilizarea site-urilor și a oricăror aplicații, platforme web (numite în continuare Platforma sau Platforme) apartinand Biroului de traduceri Novacrin și prin apelarea la serviciile Biroului de traduceri Novacrin va exprimati implicit acordul cu privire la acești Termeni și Condiții și nu puteți invoca necunoașterea acestora.
Dacă nu sunteți de acord cu acestea, nu ar trebui sa utilizati nicio platformă a Biroului nostru de traduceri și nici sa ne contactați sau să apelați în vreun fel la serviciile noastre. Prezenta politică se aplica tuturor platformelor Prestatorului, website-urilor, adreselor de email, telefoanelor de contact, fax-urilor, chat-urilor, discuțiilor față în față și altor mijloace de comunicare aflate în proprietatea Biroului de traduceri Novacrin sau în proprietatea dvs. sau utilizate de către biroul de traduceri sau de către dvs. în relație cu solicitările de traduceri, transcrieri ale inregistrarilor audio / audio – video precum și alte solicitări de prestări servicii, cu privire la corespondenta comerciala și actele, documentele, înregistrările, fișierele pe care ni le transmiteți în calitate de clienți ai biroului de traduceri (în calitate de Beneficiari / Solicitanți) în mod direct sau indirect sau prin orice mijloace de comunicare electronice la distanță. Accesul, vizitarea, utilizarea website-urilor si aplicatiilor electronice ale Prestatorului, contactarea și trimiterea de informații și documente în format fizic sau electronic către Prestator de către dumneavoastră se supune acestor termeni și condiții de precum și politicii de confidențialitate, implică acceptul explicit al dumneavoastră cu privire la acestea și reprezintă întreaga înțelegere (contractul) dintre părți.
Prestatorul își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul platformelor, website-urilor si/sau aplicațiilor sale, precum și aceste politici, termeni și condiții fără nici un fel de notificare prealabilă. De aceea, vă rugăm să vizitați periodic această secțiune pentru a verifica condițiile pe care ați agreat să le respectați.
Capitolul 2: Politica de Confidențialitate și Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
Politica de Confidentialitate și Politica referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, numite în continuare Politicile, sunt parte integranta a Termenilor și Condițiilor de utilizare a website-ului și a serviciilor oferite de Prestator și au valoare contractuală.
Între clienții biroului de traduceri și Prestator se realizează un acord cu privire la serviciile solicitate și serviciile prestate. Acordul poate fi exprimat prin orice mijloc de comunicare scrisă, inclusiv prin mijloace de comunicare la distanță, formale sau nonformale.
În cadrul executării Acordului, Părțile prelucrează date cu caracter personal în calitate de operator și persoană împuternicită de operator;
Părțile au decis să reglementeze prelucrarea datelor cu caracter personal pentru a îndeplini obligațiile privind protecția datelor impuse de legislația aplicabilă.
Aceste Politici explica ce fel de informații colectăm de pe platformele, website-urile noastre, prin formularele de comanda pe care le completati, solicitările pe care ni le transmiteti pe email, prin intermediul website-ului sau a altor aplicații sau rețele sociale, informațiile colectate telefonic, prin email, prin fax, prin chat-uri sau la sediile Prestatorului sau în orice locație de întâlnire dintre Solicitant/Beneficiar și Prestator, documentele pe care ni le transmiteti spre procesare, cum le folosim, în ce scopuri și care sunt drepturile și obligațiile pe care le aveți cu privire la informațiile pe care ni le puneti la dispozitie.
Acordul de confidențialitate cu privire la informațiile trimise voluntar de către Beneficiari și/sau colectate
- Este înțeles și acceptat de către părți faptul că informațiile prezentate mai jos sunt și trebuie să ramână confidențiale în conformitate cu dispozițiile prevăzute de legislația romană în vigoare.
Prestatorul și persoanele autorizate ale Prestatorului se obligă să pastreze confidentialitatea asupra conținutului și a tuturor informațiilor la care are acces prin primirea spre traducere / transcriere a diverselor documente și se obliga sa nu copieze sau sa se foloseasca în orice alt mod de informatică dezvaluita si sa foloseasca documentele doar în scopul în care au fost transmise. În cazul incalcarii acestor obligații se vor aplica prevederile legislației romane în vigoare.
- Prestatorul poate dezvălui Informația Confidentiala și va limita dezvaluirea în cadrul propriei sale organizații, către administratori, parteneri, membri, angajați sau contractori sau subcontractori independenți (numite persoane autorizate) care au nevoie absolut necesara de a cunoaste aceste informații. Prestatorul și persoanele sale autorizate nu vor dezvălui informație confidentiala obtinuta decat în condițiile specificate de lege.
- Acest Acord nu impune nici o obligație asupra Prestatorului cu privire la orice Informație Confidentiala (a) care a intrat în posesia sa înainte de semnarea acestui acord; (b) este sau devine o problemă de interes public. (c) asupra careia intervine o obligație legală cu privire la dezvaluirea acesteia.
- Acest Acord desemnează întregul acord dintre parti privind dezvăluirea de Informații Confidențiale și prelucrarea datelor cu caracter personal care sunt transmise de către Beneficiari (Solicitanți) Prestatorului. Orice personalizare a acestui Acord trebuie făcută în scris și semnată de către părți.
- Orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul acord, inclusiv referitor la încheierea, executarea ori desființarea lui, dacă nu se poate rezolva pe cale amiabila de reprezentantii părților, se va soluționa pe calea prevăzută de legea română de către instanțele din București.
- Toate informațiile și documentele transmise către Prestator, fie prin platforma noastră online, fie prin e-mail, telefon sau alte mijloace, sunt considerate confidențiale și vor fi utilizate exclusiv în scopul realizării serviciilor solicitate de către client. Biroul de traduceri Novacrin se angajează să protejeze aceste informații în conformitate cu reglementările legale aplicabile. Cu toate acestea, biroul nu își asumă răspunderea pentru eventualele breșe de securitate sau accesul neautorizat la date cauzate de terți, în ciuda implementării tuturor măsurilor tehnice și organizatorice adecvate pentru a preveni astfel de incidente. Orice utilizator care accesează serviciile noastre este de acord cu acesti termeni și își asumă riscurile asociate transmiterii informațiilor prin intermediul canalelor electronice.
2.1 Definiții Cheie
Date cu caracter personal înseamnă orice informație despre o persoană fizică identificată sau identificabilă.
Persoana vizată reprezintă persoana fizică ale cărei date cu caracter personal sunt prelucrate.
Prelucrarea/ procesarea înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal, precum colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, regăsirea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminare sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea acestora.
Operator înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu alții, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Persoană împuternicită de operator înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau alt organism care prelucrează date cu caracter personal în numele operatorului.
Subcontractant înseamnă orice persoană împuternicită de operator, desemnată de persoana împuternicită de operator, care prelucrează date cu caracter personal.
PĂRȚILE
În prelucrarea Datelor cu Caracter Personal Relevante:
- Clientul Prestatorului, numit în continuare Solicitant sau Beneficiar acționează în calitate de operator („Operator”);
- de asemenea, Statul Român, are statut de Operator de date personale prin obligația pe care o impune prin lege societăților comerciale de a colecta date cu caracter personal în scopul îndeplinirii obligațiilor legale (facturare, contractare, etc).
- Prestatorul acționează în calitate de persoană împuternicită de operator („Persoană Împuternicită”).
- Prestatorul acționează în calitate de Operator doar în condițiile în care stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal, adică strict în situația în care colectează și stochează date cu caracter personal în scopuri de marketing și publicitate, prin intermediul formularelor de abonare prezente pe platformele sale.
Orice client (solicitant, beneficiar) care ne furnizează înregistrările acționează în calitate de operator de date personale își asumă în totalitate orice responsabilitate legală cu privire la înregistrările furnizate și legalitatea obținerii acestora.
În mod specific, solicitantul (clientul beneficiar) este considerat operator de date cu caracter personal, întrucât acesta determină scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor conținute în documentele / înregistrările respective. Astfel, societatea noastră realizează serviciile solicitate în calitate de împuternicit al operatorului și nu își asumă responsabilitatea pentru obținerea consimțământului persoanelor care apar în înregistrări, această responsabilitate precum și orice altă responsabilitate de natură legală revenind exclusiv solicitantului care a pus la dispoziție documentele.
Părțile vor prelucra Datele cu Caracter Personal Relevante în conformitate cu obligațiile prevăzute în acest document, precum și în conformitate cu obligațiile impuse de Legislația Aplicabilă.
Date cu Caracter Personal Relevante
- Nume, prenume și orice alte Date cu Caracter Personal referitoare la Persoana Vizată care ne contactează în calitate de Beneficiar / Solicitant sau orice Date cu Caracter Personal care sunt conținute în corespondenta comerciala purtată, documentele transmise pe orice cale, fișierele video/audio etc.
- Orice Date cu Caracter Personal ale altor persoane fizice conținute în cele menționate mai sus
Persoane Vizate
- Persoane fizice care se adresează Prestatorului în calitate de Solicitanți de servicii sau Beneficiari ;
- Alte persoane fizice ale căror Date cu Caracter Personal sunt conținute în corespondenta comerciala purtată, documentele transmise pe orice cale, fișierele video/audio etc. de către Solicitanții de servicii
Natura și scopul prelucrării Datelor cu Caracter Personal Relevante
- Furnizarea Serviciilor.
Obiectul și durata prelucrării Datelor cu Caracter Personal Relevante
Datele cu Caracter Personal Relevante vor fi prelucrate și stocate pentru o perioadă de timp necesară îndeplinirii obligațiilor legale și intereselor legitime ale Prestatorului.
Operațiuni de prelucrare
- Prestatorul va stoca Datele cu Caracter Personal Relevante;
- Prestatorul va prelucra Datele cu Caracter Personal Relevante în orice alt mod necesar pentru furnizarea Serviciilor.
Prin utilizarea Serviciilor Aferente/Platformei, vă angajați și garantați că, în orice moment, respectați toate Drepturile de Proprietate Intelectuală ale oricărei terțe părți.
2.2 Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
Conform prevederilor legale, operatorul de date stabilește scopurile și mijloacele prelucrării datelor cu caracter personal. Așadar, operatorul de date cu caracter personal este definit de lege ca fiind persoana sau organizația care decide „de ce” și „cum” ar trebui prelucrate datele cu caracter personal.
Persoana împuternicită de operator prelucrează date cu caracter personal numai în numele și în beneficiul operatorului. De obicei, persoana împuternicită de operator este un terț împuternicit, prestator de servicii sau un angajat al operatorului și prelucrează date cu caracter personal doar pentru a îndeplini exclusiv sarcinile trasate de operatorul de date.
Este important de menționat că în cazul relațiilor comerciale, în speță, traducerile, transcrierile, tehnoredactarea și orice alte servicii prestate la cerere de către societatea noastră, solicitantul (beneficiarul) serviciilor are rolul de operator de date personale, fiind singurul în măsură să decidă asupra colectării datelor, scopul în care au fost colectate, modul de colectare precum și modalitatea de stocare și prelucrare a acestora iar prestatorul de servicii (în speță, societatea noastră) are doar rolul de persoană împuternicită de operator care procesează datele cu caracter personal în beneficiul operatorului. Astfel, o persoană împuternicită de operator nu procesează datele cu caracter personal în scopuri proprii ci are obligația de a respecta întocmai instrucțiunile operatorului.
Cum va exprimati acordul cu privire la colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal?
Prin utilizarea formularelor de contact sau de cotatii de pret de pe site, contactarea telefonica, prin chat, prin aplicații etc. sau transmiterea de email-uri către Biroul de traduceri Novacrin, prin completarea și semnarea formularelor de comanda va exprimați acordul explicit cu privire la colectarea și prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, indiferent ca ați plasat o comanda sau nu. De asemenea, la momentul contactarii unui reprezentant al Biroului de traduceri Novacrin pe cale telefonică sau scrisă se presupune ca ați luat la cunostinta despre Politicile noastre de confidențialitate și cele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pentru utilizarea acestui website și a serviciilor oferite.
2.3 Obiectul și Durata Prelucrării Datelor
Datele cu caracter personal sunt prelucrate pe durata necesară realizării serviciilor solicitate și respectarea obligațiilor legale.
2.4 Natura și Scopul Prelucrării
Ce date colectăm? Ca urmare a obligațiilor de natură legală, colectăm și stocăm informațiile clienților: nume, adresa, email, telefon, CNP, serie și nr. buletin, date bancare, servicii comandate, documentele transmise în mod benevol de către Solicitanți / Beneficiari spre evaluare și procesare pe întreaga durata necesară îndeplinirii comenzilor, precum și după aceea, pe o perioada nedeterminata sau limitata la timpul necesar efectuării serviciilor, în vederea îndeplinirii obligatiilor legale juridice și fiscale, precum și în vederea realizării de statistici pentru uzul nostru intern.
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date, modificata și completata și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicatiilor electronice Prestatorul are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
In ce scop colectăm datele personale? Colectarea datelor se face în raport cu reglementările legale în vigoare, de la potențiali clienți sau de la clienți. Scopul colectarii datelor este utilizarea acestora de către Prestator pentru oferirea către clienții și potențialii clienți de informații cu privire la serviciile noastre, transmiterea de oferte comerciale, înregistrarea comenzilor, emiterea de documente fiscale, informarea dumneavoastra asupra starii comenzii, expedierea catre dumneavoastra a produselor comandate, precum și în scopuri de marketing și publicitate.
Obligația de furnizare a datelor personale. Nu sunteți obligat(a) sa furnizati aceste date însă refuzul dumneavoastră determină imposibilitatea înregistrării/efectuarii comenzii sau de a va oferi informații cu privire la serviciile / produsele oferite. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării exclusiv în scopul serviciilor solicitate / prestate. Este interzisă clienților sau potentialilor clienti furnizarea de date false sau incomplete cand se completeaza o comanda, caz în care ne rezervam dreptul de a întreprinde măsuri legale împotriva persoanelor în cauză.
Recomandări privind transmiterea informațiilor sensibile
Recomandăm tuturor clienților noștri să ne transmită informațiile sensibile și cele cu caracter personal doar prin mijloace securizate, cum ar fi servicii de cloud securizate asupra cărora dețin control direct. Aceste servicii oferă posibilitatea de a gestiona accesul și de a efectua ștergerea permanentă a datelor în orice moment. Astfel, clienții pot asigura o protecție suplimentară a datelor lor personale în timpul procesului de transmitere și stocare a documentelor. Evitarea utilizării canalelor nesecurizate, cum ar fi e-mailurile chat-urile, conversațiile pe WhatsApp, reduce riscul de breșe de securitate și acces neautorizat la date iar dvs. puteți controla integral cât timp ne puneți la dispoziție informațiile și puteți să ne revocați accesul la acestea.
Ce drepturi aveți?
– Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a va adresa justitiei.
– Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugăm sa ne informați modificările. De asemenea, daca doriti stergerea datelor dumneavoastra din baza noastra de date, va rugam sa solicitați aceasta prin: e-mail, fax sau în scris la adresa sediului afișat pe site, tinand cont de limitele menționate mai jos:
Datele cu caracter personal vor fi păstrate doar pe perioada necesară pentru îndeplinirea scopurilor specificate, conform cerințelor legale sau contractuale. La finalul acestei perioade, datele vor fi șterse în mod sigur și permanent, cu excepția cazului în care există o obligație legală de a păstra aceste informații pentru o perioadă mai lungă.
Limitare cu privire dreptul de intervenție asupra datelor furnizate. In momentul în care ați contactat Prestatorul, pe cale telefonică sau prin intermediul website-ului, e-mail-ului sau orice altă cale de comunicare, va exprimati implicit acordul cu privire la stocarea pe o perioada nedeterminată, în baza noastra de date, a informatiilor pe care ni le-ați furnizat în mod voluntar, inclusiv, în unele situații, stocarea copiilor electronice după documentele transmise pe cale electronică și care fac obiectul prestarii serviciilor. Unele informații privind corespondenta comerciala nu pot fi șterse la cerere din baza de date a Prestatorului, acestea fiind stocate pentru opozabilitate, ca dovezi, în caz de litigii comerciale sau de altă natură.
Aceasta înseamnă ca nu puteți solicita să înlăturăm din baza noastra de date, din arhiva noastră sau din arhiva corespondenței transmise/ primite de la dvs. dovada ca ne-ati contactat, ca v-am contactat sau dovada ca intre noi și dvs. a existat un schimb de comunicari sau o relație comercială, precum, nu putem garanta ca putem șterge conținutul acestor comunicari și nici fișierele atașate acestora.
Ce garanții oferim? Garantam confidentialitatea datelor: nu vom furniza nici o informație (nume, adrese, comenzi, etc) la terte parti cu excepția categoriilor de persoane menționate la punctul Cui vor fi transmise datele colectate, și doar în scopul pentru care au fost colectate.
Cui vor fi transmise datele colectate? Datele personale ale clienților vor putea fi transmise autorităților în drept sa verifice tranzacțiile comerciale sau altor autorități în drept să efectueze orice verificări justificate în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare.
De asemenea, Prestatorul poate transmite datele personale ale clienților următoarelor categorii de persoane:
– partenerilor noștri contractuali, implicați direct în realizarea serviciilor oferite de Prestator
– angajaților, contractorilor și subcontractorilor
– curierului sau poștei
– furnizori de servicii și bunuri
– societăți bancare
– societăți de recuperare a creditelor
– procesatorilor de plati
2.6 Informații referitoare la stocarea automată de informații pe computerul dvs.
In momentul accesarii website-urilor noastre, este posibil ca acestea sa stocheze un volum de informatie in computerul dumneavoastra. Aceasta informatie este in forma de „cookies” sau un fișier de date similar cu acesta si reprezinta o facilitate cu ajutorul careia Prestatorul oferă vizitatorilor site-ului o navigare mai usoara. Cookies sunt fișiere de dimensiuni reduse pe care browserul le plasează pe hard-diskul utilizatorului. Aceste cookies sunt folosite pentru a memora numele utilizatorilor, parolele și preferințele, pentru a monitoriza parcursuri pe site si pentru a personaliza paginile în funcție de vizitator. In structura fiecărui browser Internet exista opțiunea de a șterge „cookies” de pe hard-drive, de a bloca primirea de „cookies” sau de a primi un mesaj în momentul în care un „cookie” este stocat in calculatorul dumneavoastra.
Capitolul 3: Utilizarea Subcontractanților
3.1 Autorizarea Utilizării Subcontractanților
Operatorul autorizează Persoana Împuternicită să utilizeze orice Subcontractant, la discreția sa, în conformitate cu termenii prevăzuți în prezentul Document, în legătură cu prelucrarea Datelor cu Caracter Personal Relevante în scopul prestării Serviciilor.
3.2 Cesionare
Prestatorul poate cesiona acești Termeni și/sau oricare dintre drepturile sau obligațiile sale în baza acestor Termeni fără consimțământul dvs. Toate prevederile conținute în acești Termeni vor fi obligatorii pentru succesorii și cesionarii Prestatorului. Nu puteți cesiona acești Termeni sau oricare dintre drepturile și/sau obligațiile care decurg din acești Termeni unei alte persoane sau entități fără consimțământul prealabil al Prestatorului.
Capitolul 4: Drepturile și Responsabilitățile Părților
4.1 Drepturile Persoanelor Vizate
Persoana Împuternicită va notifica și va coopera cu Operatorul în cazul oricărei solicitări din partea unei Persoane Vizate pentru exercitarea unui drept în legătură cu Datele cu Caracter Personal Relevante.
Pentru orice alte clarificări sau solicitări suplimentare și dacă aveți suspiciunea că drepturile dvs. au fost lezate prin serviciile pentru care am fost împuterniciți să le efectuăm, vă recomandăm să vă adresați direct persoanei care are calitatea de Solicitant / Beneficiar de servicii și care ne-a solicitat și ne-a pus la dispoziție documentația, în calitatea acesteia de operator de date personale. De asemenea, ne puteți trimite o notificare cu privire la lezarea drepturilor dvs. de către Beneficiarul / Solicitantul serviciilor noastre și vom întrerupe imediat orice procesare a datelor dvs. cu caracter personal.
4.2 Responsabilitățile Operatorului
Solicitantul / Beneficiarul serviciilor (clientul care furnizează documentele) solicita serviciile în calitate de operator de date personale, prin urmare, responsabilitatea obținerii consimțământului din partea tuturor persoanelor implicate în înregistrări revine exclusiv solicitantului. Societatea noastră își declină orice responsabilitate cu privire la deciziile Solicitanților de servicii și acționează doar ca prestator de servicii, fără a fi implicată în obținerea consimțământului, verificarea identității persoanelor prezente în înregistrări sau autentificarea conținutului acestora, verificarea autenticitatii documentelor / înregistrărilor. Solicitantul este cel care are obligația de a se asigura că deține toate drepturile legale asupra acestora inclusiv asupra prelucrării acestora, că deține dreptul de a dispune prelucrarea acestora și că toate persoanele care apar în materialele furnizate au fost informate și au consimțit la prelucrarea datelor lor cu caracter personal, societatea noastră fiind exonerată de orice răspundere cu privire la acest aspect.
Capitolul 5: Limitarea Răspunderii
5.1 Exonerarea de Răspundere
Prestatorul nu este responsabil în niciun fel pentru decizia solicitanților de a efectua traduceri, tehnoredactări, înregistrări audio / audio-video și de a solicita transcrieri ale acestora, de a ne trimite documente care conțin date cu caracter personal ale propriei persoane sau ale altor persoane, nu avem nicio responsabilitate legală cu privire la conținutul documentelor furnizate de solicitanții serviciilor noastre, nu avem obligația legală de autentificare a datelor personale ale persoanelor implicate sau de obținere a consimțământului necesar din partea tuturor părților implicate, solicitantul (beneficiarul) serviciilor fiind singurul responsabil pentru obținerea tuturor acordurilor legale necesare, în calitate de operator de date personale pentru toate tipurile de documente și informații pe care ni le pune la dispoziție.
Principiul responsabilității, stabilește că operatorul de date (în speță, solicitantul / beneficiarul serviciilor) este în întregime responsabil pentru respectarea principiilor cu privire la protecția datelor cu caracter personal ale propriei persoane și ale altor persoane ale căror date personale le-a colectat precum și pentru luarea măsurilor adecvate pentru protecția datelor cu caracter personal colectate și / sau procesate / transmise spre procesare prestatorului de servicii împuternicit. Astfel, solicitantului de servicii îi revine obligația exclusivă de a respecta toate normele legale aplicabile în domeniul protecției datelor cu caracter personal, inclusiv obținerea consimțământului de la toate persoanele vizate de informațiile conținute și documentele pe care le primim de la solicitanții serviciilor.
Serviciile sunt prestate de către societatea noastră la cererea Beneficiarului (solicitantului) și constau exclusiv în traducerea, transcrierea înregistrărilor audio / audio-video, tehnoredactarea precum și alte servicii solicitate pentru documentele, fișierele aflate în proprietatea solicitantului (operator) și care ne-au fost puse la dispoziție în mod benevol de către solicitant, fără a ne implica în vreun fel în conținutul acestora, aceste responsabilități aparținând exclusiv solicitantului care, în relația comercială cu noi are calitatea de operator de date personale.
În măsura maximă permisă de legislația aplicabilă, Prestatorul nu va fi răspunzător față de Solicitanții de servicii / Beneficiari sau terți pentru daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesul la Platformă, conținutul materialelor de pe Platformă și Serviciile Prestate, inclusiv, dar fără a se limita la, pierderi reale și pierderi de profit sau alte pierderi intangibile rezultate din pierderea profitului (fie direct sau indirect); pierderea reputației afacerii, costul achiziționării de bunuri sau servicii de înlocuire, rezultate din sau în legătură cu Platforma și Serviciile Aferente, indiferent de teoria răspunderii (contractuală sau delictuală).
Prestatorul nu poate fi ținut responsabil în nici un fel pentru datele cu caracter personal ale utilizatorilor, pe care le furnizați în mod voluntar prin sesiuni de discuții, chat, comentarii, schimburi de mesaje electronice, forum-uri de discuții sau alte activități asemenatoare desfășurate pe site, în cazul în care aceste date vor fi utilizate de către terte persoane, în cazul în care utilizatorii folosesc pentru a ne contacta, instrumente nesecurizate (de ex. telefoane, tablete, adrese de email, computere publice, sesiuni, etc. utilizate în comun cu alte persoane).
5.2 Riscurile Inerente Platformei
Solicitantul de servicii / Beneficiarul are responsabilitatea exclusivă pentru accesarea Platformei/Serviciilor prestate, prin internet sau prin alte mijloace. Solicitantul de servicii / Beneficiarul înțelege că Platforma este bazată pe internet și acceptă riscurile inerente de securitate asociate cu astfel de aplicații și site-uri web, inclusiv, dar fără a se limita la, riscul de pierdere a conexiunii la internet, riscul de defecțiuni hardware sau software și riscul de acces neautorizat de către terți la contul tău de utilizator, riscul de a scăpa informații sensibile prin mijloace electronice insuficient securizate. Prin urmare, acesta este de acord că nu avem nicio răspundere pentru eșecuri, eșecuri de comunicare, întârzieri, erori sau orice breșe de securitate.
5.3. Clauze de forță majoră
Utilizatorul / Solicitantul de servicii / Beneficiarul este de acord că nu vom fi răspunzători pentru nicio încălcare sau întârziere în îndeplinirea obligațiilor noastre rezultate din orice situație care depășește controlul nostru rezonabil, inclusiv, dar fără a se limita la, acțiuni sau omisiuni ale terților, cutremure, incendii, inundații, conflicte militare, defecțiuni, acțiuni ale hack-erilor, etc.
Capitolul 6: Despăgubiri
6.1 Obligația de Despăgubire
Sub sancțiunea întreruperii imediate a accesului la Serviciile prestate și/sau Platformă, fără preaviz, dar cu obligația de a acoperi orice daune generate ca rezultat al comportamentului neconform, în calitate de Utilizator / Solicitant de servicii / Beneficiar garantezi că:
- deții dreptul legal și capacitatea sau autorizarea necesară pentru a accepta și respecta acești Termeni și pentru a utiliza Platforma și/sau Serviciile Aferente;
- ne furnizezi informații reale și exacte;
- îți asumi întreaga responsabilitate pentru datele, informațiile, documentele, înregistrările furnizate și accepți că Prestatorul nu va fi răspunzător față de tine și/sau față de terți pentru daune de orice fel care rezultă din furnizarea de informații eronate de către tine;
- respecți în permanență toate legile, regulile și reglementările aplicabile, inclusiv, fără limitare, dispozițiile legale privind protecția datelor.
Despăgubiri
Ești de acord să ne despăgubești pe noi și pe oricare dintre angajații, licențiatorii, furnizorii, contractorii, subcontractorii sau partenerii noștri împotriva oricăror reclamații, daune, plăți, amenzi, hotărâri judecătorești, datorii, pierderi, costuri și cheltuieli de orice fel sau natură, inclusiv costurile litigiilor, onorariile legale și onorariile avocaților care apar din sau au legătură cu (i) utilizarea Platformei/Serviciilor Aferente; (ii) încălcarea acestor Termeni sau a drepturilor oricărei terțe părți; sau (iii) încălcarea legilor aplicabile în legătură cu conduita, accesul sau utilizarea Platformei/Serviciilor Aferente.
Capitolul 7: Website-uri Terțe
7.1 Linkuri către Website-uri Externe
Platforma poate conține linkuri (linkuri URL) către website-uri sau resurse ale terților. Aceste linkuri către paginile terților sunt furnizate doar în scop informativ. În orice caz, în special din cauza naturii volatile a informațiilor de pe internet, Prestatorul nu poate controla natura sau conținutul acestor surse externe și, prin urmare, nu este responsabilă pentru utilizarea sau indisponibilitatea website-urilor terțe, nici pentru conținutul sau alte materiale disponibile pe website-urile terțe pe care le puteți accesa prin intermediul Platformei noastre.
Capitolul 8: Clauze Generale
8.1 Clauza de Separabilitate
Dacă orice prevedere din acești Termeni va fi considerată ilegală, nulă sau, din orice motiv, inaplicabilă, atunci acea prevedere va fi considerată separabilă de acești Termeni și nu va afecta valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte prevederi.
8.2 Legea Aplicabilă
Toate problemele legale, drepturile și remediile în legătură cu orice act, eveniment sau incident, realizate în conformitate cu sau în legătură cu Prestatorul sau Serviciile Aferente și/sau Platforma și/sau orice alte aspecte reglementate de acești Termeni vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile în vigoare din România.
8.3 Soluționarea Disputelor
Toate plângerile, disputele sau dezacordurile care pot apărea din interpretarea, execuția sau care au legătură cu utilizarea Serviciilor Aferente/Platformei și care nu pot fi rezolvate pe cale amiabilă prin discuții și negocieri directe în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea plângerii, vor fi soluționate exclusiv de către instanțele române competente la sediul Prestatorului, în măsura permisă de lege.
8.4 Comunicări
Pentru orice informații sau comunicări, ne puteți contacta la următoarea adresă de e-mail: traduceri@novacrin.ro